martes, 18 de enero de 2011

New York

Mas fotos que hice este verano en Nueva york! :)











2 comentarios:

  1. Dooons la blue és de la meva historia yuriera xDDDDD

    Del triangle amoros ue no se si t'he explicat mai. Resumint la cosa queda així:

    anys 50 aprox. Els noms d'acontinuació son artistics xD
    * BIANCA : es una vedette que es fa famosa perque sembla una nena. I dons això atreu molt l'atenció dels diaris i tal. pro és major d'edat eh xD. Es la parella artistica i vet a saber que més de la Blue.
    Es dolça i tranquila però ningú sap si és així en realitat o és part del seu personatge artístic.

    *BLUE: és del mateix ambient que la Bianca i bueno, ella és més madura i bastant perversa xDD La veritat és que es un personatge bastant arrogant i egocèntric pero representa que li acabes pillan carinyo porque es molt protectora amb la Bianca ja que és com la seva pupila. ( o com s'escrigui)

    * INSERTE NOMBRE AQUÍ : es una noia de bona posició... que coneix a la bianca quan el seu pare la porta a casa...crec que es bastant evident perquè xDD i bueno..per sitacions que no venen al cas es comencen a conèixer i surge el amoorrr.... i llavors es cuan surt la blue pel mitg i ja tenim el triangle. muajajaj xDD
    m'encanten els culebrons!


    Els moldes estoy en ello...però tinc problemes de mesures xDD De totes formes aquestes no son gaire urgents. Vull er la historia més seriament i vindran d'aqui uns anys, no em corra pressa. Abans vindran d'altres. però ja saps que m'encanta ferles



    I et fare un banner o el que vulguis encantada!

    ResponderEliminar
  2. Per cert, m'he oblidat de dir que en els blogs, quan contestes contestes al blog de l'altre perque així et surti la notificació xDD
    Que és més senzill xDD

    ResponderEliminar